מבצע חילוץ בהרים, אוסטריה - פרק 2

מבצע חילוץ בהרים, אוסטריה - פרק 2

הצטרפו אלינו לפרק שני של סדרת סרטוני החילוץ, בו אנו חוברים לצוות החילוץ בחברת Upper Austria במשימת אימון לחילוץ בתנאי שטח מאתגרים. אנשי הצוות בעלי הכשרה מעמיקה ומקצועית, ומשתתפים באופן קבוע בתרגילי חילוץ על מנת לשמר את כישורי החבל ויכולתם הטכנית יחד עם עבודת צוות אפקטיבית. כך ניתן להבטיח שהם תמיד יהיו מוכנים לכל משימת חילוץ, באופן בטוח ויעיל, בכל סיטואציה.

24 שעות ביום, 365 ימים בשנה, צוות החילוץ מחברת Upper Austrian מוכנים לתת מענה מהיר ואיכותי לכל מי שצריך עזרה בתוואי שטח הרריים. זהו ארגון ללא מטרות רווח, ומתנדבים הם אלו שמבצעים את רוב המשימות. זה לא עניין של כבוד, כיוון שהמחלצים נדרשים להתמיד ולהתחייב לעבוד בתנאי שטח מורכבים ולעיתים בלתי צפויים.

״עבודת צוות טובה היא הכרחית לתפקודו של צוות חילוץ הרים״

משימת האימון: חילוץ מטפס פצוע

צפו בצוות החילוץ של Upper Austria בזמן האימון בו הם מחלצים מטפס פצוע. אדם בן 28 נפל בזמן טיפוס מולטי-פיצ׳ במסלול "Kreuzkante" ב-Hohes Kreuz שליד הכפר Grünau im Altmal. המטפס פצע את ברכו ולכן לא מסוגל להמשיך בטיפוס. צוות החילוץ החל בחילוץ מההר וגלשו אל הפצוע מלמעלה.

 

״צוות החילוץ מסתמך על הניסיון והיכולות שלהם על מנת להביא את הפצוע בבטחה לתחתית המצוק״.

מכשיר חיכוך MAESTRO - מאפשר מבצעי חילוץ יעילים ובטוחים

מכשיר ה-MAESTRO מתוכנן למבצעי חילוץ ומאפשר לצוות החילוץ לגלוש ולאבטח את עצמם ואת הפצוע כשהם שולטים בסיטואציה, תוך כדי שמירה על בטיחות מקסימלית בזמן הגלישה אל הקרקע.

״ציוד ייעודי כמו ה-ROLLER COASTER וה-MAESTRO מאפשרים לצוות לעבוד בבטיחות מירבית בזמן חילוץ פצועים במתאר הררי״

צפו בסרטון החילוץ:

 


השאירו תגובה

שימו לב, תגובות עוברות אישור לפני פרסומן.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.